Οικοδόμηση μιας αποτελεσματικής εκστρατείας εμβλημάτων
Η διαφήμιση εμβλημάτων μπορεί εντυπωσιακά να σας
βοηθήσει να αυξήσετε την κυκλοφορία στον ιστοχώρο σας. Η
διαφήμιση εμβλημάτων μπορεί να είναι μια πολύ οικονομικώς
αποδοτική λύση μάρκετινγκ και μπορεί να σας βοηθήσει για να
αποκτήσει πρόσβαση στα εκατομμύρια των χρηστών Διαδικτύου.
Μπορεί επίσης να αποδειχθεί ένα τεράστιο χάσιμο του
χρόνου, δημιουργώντας ακόμη και μια καθαρή απώλεια παρά την
αύξηση της κατώτατης γραμμής σας. Έτσι θα προσπαθήσουμε να
σας καθοδηγήσουμε επάνω στην πορεία στα αληθινά αποτελέσματα και
μια πολύ επιτυχή εκστρατεία μάρκετινγκ Διαδικτύου
χρησιμοποιώντας τις αγγελίες εμβλημάτων.
Πρώτα πράγματα πρώτα: Αυτό αυτού που που πηγαίνει να
κοστίσει εσείς; Υποθέτοντας πρόκειται να σχεδιάσετε και
χτίζοντας τα εμβλήματά σας, μπορείτε ακόμα να χαλαρώσετε τα
χρήματα στο κόστος εάν δεν είστε προσεκτικοί. Επιλύστε το
εκτιμώμενο κόστος κάθε διαφημιστικής εκστρατείας εμβλημάτων:
Κόστος-ανά-επισκέπτης: Εάν πληρώνετε $10 ανά
χίλιες εντυπώσεις ($10/CPM), και παίρνετε ένα 2,0%
κρότος-κατευθείαν (20 επισκέπτες), ο κόστος-ανά-επισκέπτης σας
είναι $,50 ($10 ανά 20 επισκέπτες).
Κόστος-ανά-πώληση: Τώρα ξέρετε για αυτό που
πρόκειται να πληρώσετε ανά επισκέπτη. Έτσι τι εκείνο το
ποσό ανά πώληση; Καλά, εάν 1 σε κάθε 20 επισκέπτες
αγοράζει το προϊόν σας, το κόστος σας ανά πώληση είναι
$10.00.
Συνολικό ποσό πώλησης: Ποσό αμοιβών $9,95 Δολ ΗΠΑ
Paypal: -$0.59 Ποσό κέρδους δικτύου Δολ ΗΠΑ: $9,36 Δολ ΗΠΑ
Έτσι εάν κάθε πώληση του προϊόντος σας παράγει ένα
ακαθάριστο κέρδος $9,36, κατόπιν η ανά-πώληση καθαρού
κέρδους σας θα είναι -$,64 (ακαθάριστο κέρδος $9,36 -
κόστος-ανά-πώληση $10). Αυτή η εκστρατεία δεν είναι
κερδοφόρα!
Όπως μπορείτε να δείτε, κάτι πρέπει να αλλάξει
προκειμένου να πραγματοποιηθεί ένα κέρδος. Ότι γιατί
είναι σημαντικό να ακολουθηθεί και να υπολογιστεί κάθε
εκστρατεία. Έτσι τι πήγε στραβά με αυτό το παράδειγμα;
- Πληρωμή πάρα πολύ για το διάστημα εμβλημάτων;
- Χρειαστείτε έναν καλύτερο κρότος-μέσω του ποσοστού;
- Πρέπει να χρεώσετε περισσότερους για το προϊόν σας;
Η αλήθεια είναι ότι μόνο απαιτείτε τις πληροφορίες για να
αποφασίσετε αλλά τουλάχιστον σε αυτό το σημείο είστε σε
καλύτερη θέση να λάβετε μια κατάλληλη απόφαση.
Επιστροφή στις αναλογίες επένδυσης: Η
επιστροφή-$$$-ΕΠΈΝΔΥΣΉ σας (ROI), πριν από τις δαπάνες μη
εμπορίας, είναι 0,0% ($0,00 συνολικά καθαρά κέρδη με μια
επένδυση $10).
Πείραμα με τη διαφήμιση στις πολλαπλάσιες περιοχές ή τη
χρησιμοποίηση των διαφορετικών εμβλημάτων εάν ο προϋπολογισμός
σας θα το επιτρέψει. Βρείτε τις τέλειες εκστρατείες που
παράγουν το υψηλότερο ROI.
Μερικοί όροι που ξέρουν:
Γ?Ζ'Γʼβ"¬ΕʽΓ?β??Γ"Β "CPM - που κοστίζεται ανά
εντυπώσεις (το" μ "προέρχεται από το ρωμαϊκό αριθμό για
1,000). Έτσι $20 CPM αντιπροσωπεύουν $20 ανά
1.000 επιδείξεις ενός εμβλήματος). Οι εντυπώσεις είναι
απλά κάθε φορά που παρουσιάζεται το έμβλημά σας.
Γ?Ζ'Γʼβ"¬ΕʽΓ?β??Γ"Β "CPC - που κοστίζεται ανά
κρότο. Καταβάλλετε ένα συμφωνηθέν ποσό για κάθε ένα
κρότος-κατευθείαν στην περιοχή σας.
Γ?Ζ'Γʼβ"¬ΕʽΓ?β??Γ"Β "κρότος-μέσω (CT) - ένας
κρότος σε μια αγγελία που παίρνει το θεατή σε μια άλλη περιοχή.
Γ?Ζ'Γʼβ"¬ΕʽΓ?β??Γ"Β "κρότος-μέσω του ποσοστού
(CTR) - αυτό είναι ο αριθμός ανθρώπων που χτυπούν σε μια
αγγελία (σύνδεση εμβλημάτων ή κειμένων) που διαιρείται με τον
αριθμό επιδείξεων της αγγελίας, που αντιπροσωπεύονται στα
ποσοστά. Παράδειγμα: 500 άνθρωποι χτυπούν σε μια
αγγελία που έχει παρουσιαστεί 10.000 φορές, το οποίο επιλύει
σε: 500/10.000 Θ*Ξ 100% = 5%.
Γ?Ζ'Γʼβ"¬ΕʽΓ?β??Γ"Β "τρέξιμο της περιοχής (ROS)
- αυτό σημαίνει το έμβλημά ότι σας θα επιδειχθεί σε όλες ή τις
τις περισσότερες σελίδες της περιοχής.
Αγορά ή δημιουργία των εμβλημάτων σας: Μπορείτε να
βρείτε έναν γραφικό σχεδιαστή για να δημιουργήσετε το έμβλημά
σας ή μπορείτε απλά να μάθετε να σχεδιάζετε και να χτίζετε
εσείς είστε κύριος. Έχουμε κάνει και σε αυτήν την περιοχή
και την την έρευνά μας παρουσιάζουμε σχεδόν ίσα αποτελέσματα
κατά χρησιμοποίηση των ίδιων όρων. Δεν πρόκειται να
δώσουμε τα σεμινάρια στο σχέδιο εμβλημάτων αλλά θα προσφέρουμε
μερικές άκρες για να βοηθήσουμε να σας πάρουμε αρχισμένους.
Εάν αποφασίζετε να αγοράσετε τα εμβλήματά σας:
Κάνετε την έρευνά σας. Υπάρχουν πολλοί αποκαλούμενοι
"γραφικοί σχεδιαστές που έχουν πολύ λίγα που εκπαιδεύουν ή
δοκιμάζουν με οποιοδήποτε τύπο γραφικής παράστασης το πολύ
λιγότερη μάρκετινγκ Διαδικτύου ή τη διαφήμιση εμβλημάτων.
Πάρτε οποιεσδήποτε υποσχέσεις ή εγγυήσεις γράφοντας
εγγράφως. Λάβετε υπόψη ότι καθεμία μπορεί οργάνωση να
ψωνίσει on-line και πολλοί δεν έχουν καμία ιδέα τι κάνουν για
να πουν λιγότερους.
Το κάνετε οι ίδιοι εμβλήματα: Υπάρχουν διάφορες
επιλογές όταν τη δημιουργία των εμβλημάτων σας. Πάλι, δεν
πρόκειται εδώ να σας διδάξουμε πώς να σας σχεδιάσουμε και να
χτίσουμε σας δικοί, για να καθοδηγήσουμε ακριβώς στη σωστή
κατεύθυνση.
Εδώ είναι μερικά πράγματα που εξετάζουν:
Γ?Ζ'Γʼβ"¬ΕʽΓ?β??Γ"Β "σκεφτείτε μέσω του σχεδίου
σας.
Γ?Ζ'Γʼβ"¬ΕʽΓ?β??Γ"Β "αποφασίστε σχετικά με ένα
σχήμα.
Γ?Ζ'Γʼβ"¬ΕʽΓ?β??Γ"Β "λάμψη ή ζωντανεμμένος.
Γ?Ζ'Γʼβ"¬ΕʽΓ?β??Γ"Β "εικόνα ή HTML.
Γ?Ζ'Γʼβ"¬ΕʽΓ?β??Γ"Β "το καλύτερο μέγεθος
εμβλημάτων.
Γ?Ζ'Γʼβ"¬ΕʽΓ?β??Γ"Β "χρόνοι φορτίων εικόνας.
Εικόνα ή HTML; Καλά, τα περισσότερα από τα
εμβλήματα που βλέπουμε είναι εικόνα που βασίζεται, εάν
γηφ, ιπγ της λάμψης. Αλλά υπάρχει μια άλλη πολύ απλή
εναλλακτική λύση. Το έμβλημα HTML. Μπορείτε ακόμη
και να συνδυάσετε τις εικόνες και το HTML για να δημιουργήσετε
τα απίστευτα εμβλήματα. Ένα ζεύγος ωφελείται της
χρησιμοποίησης ενός εμβλήματος HTML είναι:
Γ?Ζ'Γʼβ"¬ΕʽΓ?β??Γ"Β το "έμβλημα HTML θα
φορτώσει κανονικά γρηγορότερα.
Γ?Ζ'Γʼβ"¬ΕʽΓ?β??Γ"Β "σε ένα έμβλημα HTML,
μπορείτε να προωθήσετε πολλές συνδέσεις.
Μεγέθη εμβλημάτων:
έμβλημα 468 X 60.....Full
έμβλημα 234 X 60.....Half
έμβλημα 392 X 72.....Full με τον κάθετο φραγμό
ναυσιπλοϊ'ας
... κάθετο έμβλημα 120 X 240
... τετραγωνικό κουμπί 125 X 125
120 X 90.....Button #1
120 X 60.....Button #2
...... Μηθρο κουμπί 88 X 31
Μερικές άκρες:
Χρήση ελκυστική και εικόνες αρπαγής προσοχής.
Κρατήστε το κείμενό σας κοντό και απλό.
Χρησιμοποιήστε τις αποδεδειγμένες βασικές λέξεις όπως
"ελεύθερο" και "τώρα". "Ελεύθερο" είναι ένα πολύ ισχυρό
κίνητρο για το θεατή για να χτυπήσει στο κουμπί. Ακόμη και
οι λέξεις "χτυπούν εδώ" μπορούν να αυξήσουν κρότος-κατευθείαν
το ποσοστό σας. Χρησιμοποιήστε ένα μεγάλο μέγεθος πηγών
για το κείμενο μηνυμάτων σας. Δημιουργήστε τις διαφορετικές
εκδόσεις του εμβλήματος. Εξετάστε τα διαφορετικά εμβλήματα
για να βελτιώσετε κρότος-κατευθείαν το ποσοστό σας.
Ζωντανεψτε το έμβλημά σας, αλλά τη χρήση ως όσο το δυνατόν
λιγότερα πλαίσια να περιορίσει το μέγεθος αρχείων στο γρήγορο
ελάχιστο φόρτωσης. Εξετάστε τα νέα εμβλήματα με μια αμοιβή
ανά δίκτυο κρότου, προτού να τα χρησιμοποιήσετε στην αμοιβή ανά
εκστρατείες εντύπωσης. Πολλές περιοχές επιδεικνύουν δύο
διαφορετικά εμβλήματα σε κάθε σελίδα, ενώ άλλα επιδεικνύουν το
ίδιο έμβλημα στις κορυφαίες "κορυφαίες πτυχέσ" και το κατώτατο
σημείο "κατώτατες πτυχέσ" κάθε σελίδας. Όταν δίνεται μια
επιλογή, αυτό είναι συνήθως καλύτερη να επιλέξει τις κορυφαίες
πτυχές της σελίδας επειδή ο θεατής είναι πιθανότερο να
δει το έμβλημά σας. Μπορείτε να αναμείνετε να
πληρώσετε πολύ λιγότερων για τις "κατώτατες πτυχέσ" των
διαστημάτων εμβλημάτων σελίδων.
Θ*Ψρηαν Hawkins - επιχειρηματίας, έμπορος Διαδικτύου, σε
απευθείας σύνδεση επιχειρησιακός σύμβουλος, συντάκτης.
Ιδιοκτήτης περιοχών και διοικητής διάφορων περιοχών
συμπεριλαμβανομένου: http://www.extremesitepromotions.com/kaj
http://www.csc4u.com/
Θ*Ψρηαν Hawkins - επιχειρηματίας, έμπορος
Διαδικτύου, σε απευθείας σύνδεση επιχειρησιακός σύμβουλος,
συντάκτης. Ιδιοκτήτης περιοχών και διοικητής διάφορων
περιοχών συμπεριλαμβανομένου:
http://www.extremesitepromotions.com/ και
http://www.csc4u.com/
Αρθρο Πηγη: Messaggiamo.Com
Related:
» Legit Online Jobs
» Wholesale Suppliers
» The Evolution in Anti-Spyware
» Automated Money Machine On eBay
Webmaster παίρνει τον κώδικα HTML
Προσθεστε αυτο το αρθρο στον ιστοτοπο σας τωρα!
Webmaster υποβάλλει τα άρθρα σας
Εγγραφή που απαιτείται καμία! Συμπληρώστε τη μορφή και το άρθρο σας είναι στον κατάλογο Messaggiamo.Com